Sunday, July 15, 2007

Regele Ovidiu si printesa Diana

Avantpropos : ceea ce facea skepsisul acestor "dialoguri" sau "monologuri" "pre versuri talmacite" era faptul ca ele erau compuse practic ad-hoc, "la minut". Dupa ce urmaream catva timp dialogul real dintre diverse nicknames-uri (in cazul de fata de pe forumul "Ziua", din epoca de glorie a libertatii sale totale de expresie, 2003-2004), apaream pe for cu parodia mea "pre varsuri talmacita", la nici o ora sau doua in urma dialogurilor sau monologurilor reale, in timp ce ieroii virtuali (desi caricaturizati sau chiar tras palme si suturi cafine central) mureau de ris, nu alta... "Regele Ovidiu", e.g., era un simpatic dar cam aiurit nickname, care pretindea ca se numea Berbecea, ca posteaza din Budapesta si care semna "Ovidiu" sau "Maldini" , fiind supranumit de noi "Bobo", iar "Diana" era un nickname de regula ciufoasa si artzagoasa, insa uneori spumoasa, pretinzand ca posteaza din Franta ; in clipele lor de joaca virtuala, "Ovidiu" si "Diana" se gratulau reciproc cu titulaturile de "rege" si "printesa"...; celelalte porecle pomenite in text - san blass, b.d., calugarul, emy, ionion, traktor, mos grig, katty, santa etc - sunt de asemenea celebritati de pe forumul "Ziua", iepoca 03-04-05...// avp


Dialogul dintre Majestitatea Sa Regele Ovidiu si Printzesa Diana(pre versuri talmacit)


Regele Ovidiu:
Printesa Diana, iubita mea, afla ca Regele Ovidiu, pardon, M. e solutia,
In rest ce mai faci, fey, pardon, mata, tont cu Moldova si dragostea?
Vezi ca ti-am lasat mai jos un mesaj micutz, scuzi de tra-la-la...

Printesa Diana:
Mai Ovidiule, tu esti cam-asa, eu n-am vorbit maica de Majestatea Sa,
Ori esti iar in criza de masea sau poate tocmai iti bausi canabyssa???
Da' ia spune mataputza colea: nu-i asa ca tu mi-ai trimis alaltaierea
Un mesaj rozee, mai precis cu love you,din care-am inteles ca m-ai vrea?

Regele Ovidiu:
Io la mesaje cu love ma fac ca cam ploua, caci desi as vrea, n-as phootea,
Pardon, putea...! In rest, ai dreptate, desi cred ca nu, adica Lia,
Un om necunoscut care n-a mancat salam cu soia la Romania,
Care n-a stiut ce-nseamna sa traiesti cu foametea-n gat, care fomia
Io am trait-o inca ca berbecel in burta lu' oitza-mama, Mitza-Mioritzia,
Vreau sa spun Regina Maria, care fu bunica lu sora-sa Nastasia,
Sau cam asa ceva, ce importantza o mai avea, - Ave Tontomania...?
Da, Regele M. este batrin, dar la magazinu de-i zice la Buda "Terezia",
Io am vazut odat si-am comandat un bucat d'ala de scrumbia
Care desi era afumat rau, deci batran ca MosGrig sau Traktor din USia,
M-a facut sa ma ling pa desht, deci mi-a placuta la nebunia...
Sau iacata Iliescu nu este si el mai batrin si ca Kattya
Sau ca Popokateptlia sau ca Regina Elisabeth de la Anglia,
Vreau sa zic Regina-Mamy, mey, or asta a mierlit-o si ea...??
Pe alta parte, Lia sta bine cu limbile, ca mata, iubita mia,
Caci mie, care sunt egzpert ca San Blass din Bilbao la limbutzia,
Mi s-a parut ca cam n-o nimereste totdeauna cu melodia...??
Iar daca est asa de mare female in SUA acest ciocarlia,
De ce nu ajut copil d-acolosha si-si pune mony la batalia
Prapadindu-i pe handicapatzi, de unde mi se trage si mie penzia...?
Io ramin la parerea ca Regele Bobo, pardon, M., iar greshia,
Ramane om, chiar daca i-a dat lu Bombo decoratzia cia...

Printesa Diana:
Mai, Ovidiule, eu stiam demult ca n-ai minte nici cat nuciia,
Dar de la o vreme te-ai tontomanit mai rau ca Santa, boanghina iia,
Bai, nu mai repeta ca un papagal ce spunea ionion, mai alaltaeria,
Caci vazusi si tu ca pana si prostu ista se dadu cu republicana Lia,
Iar maine-poimaine parca-l vezi aci si pe Marele Avepe, ala cu Yahoozia...
Bai, omu' pe banii lui face ce vrea ca d'aia suntem la Balkania,
Chit ca tu nu mai esti nici p-aci, ci dus bine cu Pluta pesta Moravia...:-))
Sau ce, mai, Vadim, cu care eu am votat ca proasta la alegerea-ntaia,
Iti dicteaza si tie, cum mi-a bagat-o si mie, cu cine sa tzia...??
Scuzi ca trec de la una la alta, dar sunt tont cu gandu la bateria
Pe care mi-a reparat-o antan Calugaru de trista faima, ala cu Eaglia,
Mai precis pe care mi-a stricat-o, cu concursu si-al lui Mario-partzia...
Bai, nu mai prelua chestii d'alea nemestecate, ca mare ti-e prostia,
Vreau sa zic naivitatea de pruncutz, cum ti-a zis nemtzu din tzigania
Sau Emi din Cisordania, stii tu mai, ala cu b.d. si mandria,
Amicii lui dr.teolog-chazar-bulgar-tatar-magar, mai pe scurt Tit-Livia.
Cat despre numele "ruminesc" al lu' Lia, las-o moarta, bai, al lu berbecia,
Caci si asa tie nu ti se mai scoala decat cand mi s-o intoarce mie fetia...

Regele Ovidiu:
Diana scumpa, dar tocmai ca Vadim e cu Regele M. la cutite, draga mia,
Si deci cum as putea eu sa repet automat, cand profesia-mi si meseria
Mea e de kkat, pardon, de rahat sau poate chiar de tont de Panonia...?
Scumpa mea, eu nu sunt decat un simplu rimator de Rrromania
Mare, simpatizant cu Vadim inca de la gradinitza din Butimania,
Iar la urma urmei io il prefer pe ivan ilici, ala cu teroristii si cucuvia,
Ce ma tot ametesti cu parole, zau, nu ma mai trimite la Googlia...!

Printesa Diana :
Ovidiule, ce ma surprinde e ca te deranjeaza ca e din Nevadia,
Ca si cum tu n-ai fi "dus" in strainatate de cand te-a facut mamica tia,
Vreau sa spun aerian ca nea Jan Dinia, deci diliu ca ilvaira si titia...
Daca te intereseaza,femeia nu e fugita deloc cu trenu sau cu concordia,
Ci s-a dus dupa barbat, nu zic dupa altceva, ce dracu, bai, mamelucia...?
Nu vrei mai intai s-o auzi? Caci vorbeste, am inteles, dulce ca ciocarlia,
Si poate ca nici nu va candida la Miss Romania, ci doar la presedintzia,
Caci altfel iti dai seama ca n-as fi votat cu ea, io, Miss Francia... ->>>

Regele Ovidiu :
Bine, Diana, lasa-mi un mesaj, io merg undeva, caci urla-n mine fasolia,
Iar dupa ce ma-ntorc, reluam din nou iarasi distinsa conversatia... ; )
Sarutariii, draga mea, scumpa mea, printesa mea, muika mia ! !

Printzesa Diana :
Mai, plec si eu si poate o sa mai viu dupa 22h sa-mi exercit meseria,
Dar mai intai tre' s-o fac si p-asta de unde mananc o paine, Prosty, stii tu, ia...?! :-)) :-)) ;-)) Pa! Pa! Pa!